Regulamin rezerwacji pobytu w Osada Zator Family

1. Ceny i Usługi
Cena podana w potwierdzeniu rezerwacji jest wiążąca dla Gościa. Informacje o zakresie usług i ich cenach znajdują się również w potwierdzeniu rezerwacji.

2. Potwierdzenie rezerwacji
Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu zaliczki w wysokości 100% wartości rezerwacji na konto bankowe Ośrodka i w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji. Brak wpłaty w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji spowoduje jej automatyczne anulowanie. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją ośrodka.

3. Anulacja lub zmiana rezerwacji
Zmiana lub anulowanie dokonanej rezerwacji jest możliwe w następujących przypadkach i na wskazanych poniżej zasadach:

– w terminie do 30 dni przed planowanym przyjazdem istnieje możliwość:
a) zmiany rezerwacji na inny wolny termin, z zastrzeżeniem, iż będzie to termin w tym samym roku kalendarzowym, w którym pierwotnie została dokonana rezerwacja,
b) bezkosztowego anulowania rezerwacji – w przypadku anulowania rezerwacji Ośrodek dokonuje zwrotu 100 % wpłaconej przez Gościa kwoty na poczet rezerwacji,

– w terminie 30 – 7 dni przed planowanym przyjazdem istnieje możliwość:
a) zmiany rezerwacji na inny wolny termin, z zastrzeżeniem, iż będzie to termin w tym samym roku kalendarzowym, w którym pierwotnie została dokonana rezerwacja, ale tylko i wyłącznie do wykorzystania w tym samym roku kalendarzowym,
b) bezkosztowego anulowania rezerwacji – w przypadku anulowania rezerwacji Ośrodek dokonuje zwrotu 100 % wpłaconej przez Gościa kwoty na poczet rezerwacji,

– w terminie poniżej 7 dni przed planowanym przyjazdem nie ma możliwości zmiany lub anulowania rezerwacji, Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości 100 % kwoty wpłaconej na poczet rezerwacji.

W przypadkach wskazanych powyżej, kiedy anulowanie rezerwacji jest możliwe, Ośrodek zwróci wpłaconą zaliczkę lub jej odpowiednią część poprzez dokonanie przelewu na rachunek bankowy, z którego Gość dokonał przelewu zaliczki na rachunek bankowy Ośrodka, w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji z potwierdzeniem numeru konta na które ma nastąpić zwrot (również przesłanych w formie dokumentowej – tj. mailem). W innych terminach niż wskazane powyżej nie jest możliwe anulowanie rezerwacji z uwagi na art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta.

W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją ośrodka.